Różne krzesła - różne kolory - TRENDY

Różne krzesła. Nowoczesne w połączeniu ze starymi. Białe. Kolorowe.

Odnalazłam u rodziców stare, drewniane krzesła.

Niestety tylko dwa pozostały im po przeprowadzce.

Postanowiłam dać im nowe życie. Pomalowałam na biało.

Do malowania użyłam farby satynowej półmat. Malowałam wałkiem. Efekt bardzo zadowalający.

Zastanawiam się jeszcze nad drugim.

Może miętowe? Choć pewnie również białe.

Trend różnych krzeseł, w różnych kolorach przykuwa wzrok. Jest we wnętrzu przytulniej.

Wiele ciekawych, starych krzeseł za niewielkie pieniądze można znaleźć na OLX.
Tam też jeszcze poszukuję trzeciego krzesła.





  Inspiracje...






18 komentarzy:

  1. Kompletowanie z pozoru niepasujących do siebie krzeseł, w różnych stylach i kolorach to coś, co uwielbiam. Drewniane, stare, gięte krzesła po delikatnym odświeżeniu mają to coś! Szkoda, że tak cięzko je teraz upolować.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak mnie się podoba takie mieszanie :) niestety mąż był stanowczo na nie więc w kuchni mamy wszystkie takie same, ale jeszcze do salonu trzeba zmienić...może wtedy go namówię :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka różnorodność jest super! Mega mi się to podoba, ma to swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że całość prezentuje się naprawdę wspaniale! białe krzesło nadaje całości takiej niewinności i lekkości. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się biały design w łazience :) Kolorowe krzesła przy stole niekoniecznie :) Może stolik w pokoju dziecięcym :) Ale wszystko zależy od gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opcje daliście. Podobają mi się takie nowoczesne innowacje ! Pięknie to wszystko się prezentuje.. !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie krzesła są o wiele lepsze niż te z supermarketów. Wiem, bo mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem dlaczego, ale zawsze wybieram te białe i z tych zaprezentowanych również białe najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, ze teraz łącznie różnych typów krzeseł nikogo nie dziwi, a nawet wręcz przeciwnie :) Uwielbiam się bawić stylami )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim się podoba więc to oznacza że różne krzesła robią furorę :) I nic dziwnego, są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka różnorodność wygląda znacznie lepiej niż jednolitość :) Duży plus dla krzeseł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzesła takiego typu powracają do łask, to dobrze że mają niespotykany charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz częściej spotykam się z tą nową modą. Wprowadza do wnętrz nieco chaosu, ale takiego całkiem pożądanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki styl. Odnowione rzeczy prezentują się niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W tradycyjnych sklepach meblowych trudno znaleźć takie krzesła, są one bardzo stylowe. U naszych Babci na pewno takie krzesła są.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda. Sama pamiętam takie krzesła właśnie z salonu babci. Mają w sobie coś magicznego i choć wydają się nieco niepozorne, na pewno w każdym pomieszczeniu, w jakim się pojawią, wprowadzą odrobinę charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, bardzo fajnie że można nadać starym rzeczom nowe życie. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Super...

    OdpowiedzUsuń
  18. Krzesła zyskały drugie życie po pomalowaniu :) Świetnie sprawdzą się do kawiarni.

    OdpowiedzUsuń