Różne krzesła - różne kolory - TRENDY

Różne krzesła. Nowoczesne w połączeniu ze starymi. Białe. Kolorowe.

Odnalazłam u rodziców stare, drewniane krzesła.

Niestety tylko dwa pozostały im po przeprowadzce.

Postanowiłam dać im nowe życie. Pomalowałam na biało.

Do malowania użyłam farby satynowej półmat. Malowałam wałkiem. Efekt bardzo zadowalający.

Zastanawiam się jeszcze nad drugim.

Może miętowe? Choć pewnie również białe.

Trend różnych krzeseł, w różnych kolorach przykuwa wzrok. Jest we wnętrzu przytulniej.

Wiele ciekawych, starych krzeseł za niewielkie pieniądze można znaleźć na OLX.
Tam też jeszcze poszukuję trzeciego krzesła.





  Inspiracje...






88 komentarzy:

  1. Kompletowanie z pozoru niepasujących do siebie krzeseł, w różnych stylach i kolorach to coś, co uwielbiam. Drewniane, stare, gięte krzesła po delikatnym odświeżeniu mają to coś! Szkoda, że tak cięzko je teraz upolować.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak mnie się podoba takie mieszanie :) niestety mąż był stanowczo na nie więc w kuchni mamy wszystkie takie same, ale jeszcze do salonu trzeba zmienić...może wtedy go namówię :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka różnorodność jest super! Mega mi się to podoba, ma to swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że całość prezentuje się naprawdę wspaniale! białe krzesło nadaje całości takiej niewinności i lekkości. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się biały design w łazience :) Kolorowe krzesła przy stole niekoniecznie :) Może stolik w pokoju dziecięcym :) Ale wszystko zależy od gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opcje daliście. Podobają mi się takie nowoczesne innowacje ! Pięknie to wszystko się prezentuje.. !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie krzesła są o wiele lepsze niż te z supermarketów. Wiem, bo mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem dlaczego, ale zawsze wybieram te białe i z tych zaprezentowanych również białe najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, ze teraz łącznie różnych typów krzeseł nikogo nie dziwi, a nawet wręcz przeciwnie :) Uwielbiam się bawić stylami )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim się podoba więc to oznacza że różne krzesła robią furorę :) I nic dziwnego, są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka różnorodność wygląda znacznie lepiej niż jednolitość :) Duży plus dla krzeseł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzesła takiego typu powracają do łask, to dobrze że mają niespotykany charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz częściej spotykam się z tą nową modą. Wprowadza do wnętrz nieco chaosu, ale takiego całkiem pożądanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki styl. Odnowione rzeczy prezentują się niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W tradycyjnych sklepach meblowych trudno znaleźć takie krzesła, są one bardzo stylowe. U naszych Babci na pewno takie krzesła są.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda. Sama pamiętam takie krzesła właśnie z salonu babci. Mają w sobie coś magicznego i choć wydają się nieco niepozorne, na pewno w każdym pomieszczeniu, w jakim się pojawią, wprowadzą odrobinę charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, bardzo fajnie że można nadać starym rzeczom nowe życie. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Super...

    OdpowiedzUsuń
  18. Krzesła zyskały drugie życie po pomalowaniu :) Świetnie sprawdzą się do kawiarni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne. Bardzo przemyślane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się blogi tego typu. Uwielbiam siedzieć i przeglądać w poszukiwaniu inspiracji. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe pomysły, bardzo fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne te wnętrza. Krzesła w różnych kolorach to świetny pomysł na monotonię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krzesła można aranżować w różny sposób i to jest fajne :) Te same krzesła są nudne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię przeglądać stronki tego typu. Są dla mnie naprawdę dużą inspiracją. Warto zaczerpnąć pomysły od kogoś innego i wykorzystać u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory nawet w krzesłach wprawiają w pozytywną energię :) Świetny post i ukryta w nim inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby zwykłe krzesła a można dzięki nim zupełnie zmienić charakter wnętrza. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie kolorowe krzesła idealnie pasują do pokoju dziecięcego - dzieci kochają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki pozornie prosty pomysł, a jak wiele potrafi zmienić! Takie małe szczegóły nadają pomieszczeniu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  29. Krzesła w takich żywych kolorach świetnie prezentowałyby się w białej kuchni. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się taki mix krzeseł ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Często wybieramy taki sam komplet krzeseł, a to jest błąd - warto zdecydować na kolorowe krzesła które nadadzą fajnego charakteru dla wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie kolorowe krzesła idealnie pasują na balkon czy taras. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorowe krzesła mogą skutecznie ożywić smutne wnętrze :) Wiele tu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Krzesłami można zupełnie zmienić charakter wnętrza :) Super blog! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio zdobyłem komplet takich retro krzeseł na wystawce. Mam ich 6 każde zrobię w innym kolorze. Żywe kolory idealnie wpiszą się wystrój nowej jadalni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czytanie tego bloga to sama przyjemność :) Warto się tu zatrzymać, choćby na chwilę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne wnętrza, na które uwielbiam patrzeć, cudowny blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię prostotę i te krzesła właśnie ją w sobie mają. Są proste, eleganckie i z pewnością wygodne nadając wyraz temu wnętrzu - super

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się taki pomysł. To ciekawy sposób na ożywienie jadalni.

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety takie rozwiązanie to udręka psychiczna dla perfekcjonisty. Na pewno bym się na nie nie zdecydował w swoim domu.
    niszczenie danych Kraków

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne jest to, że takie krzesło można kupić za grosze i w gruncie rzeczy własnymi siłami dostosować do większości wnętrz. Bardzo lubię posty właśnie w tym stylu - jak zrobić w domu... Nie wiem czy też tak macie, ale rzeczy zrobione samodzielnie dają mi dużo więcej satysfakcji i radości, aniżeli te które zwyczajnie kupiłam. Dla przykładu mogę się pochwalić, że jakiś czas temu zainteresował mnie temat jak wyhodować kiełki w słoiku. Od tego czasu nie wyobrażam sobie śniadań bez świeżych kiełków. Teraz z uwagi na dużą ilość wolnego czasu, zamierzam się za to zająć budową regału :)

    OdpowiedzUsuń
  48. biala wersja najbardziej do mnie przemawia - ewentualnie w szarościach :D jakoś mam fazę teraz na takie proste, delikatne opcje które chłodzą i uspokajają pomieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mam w domu i w swoim salonie kosmetycznym te białe kubełkowe krzesła na drewnianych nózkach i przyznam, że bardzo je lubię :) naprawdę przyjemnie się siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawe i rzadko spotykane rozwiązanie. Na pewno będzie fajną inspiracja dla wielu osób.

    OdpowiedzUsuń
  51. fajnie to wszystko razem gra :) lubię takie proste rozwiązania ale które przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze to taki mix kolorów krzeseł nie odpowiada mi, nie pasuję do całokształtu.

    akumulatory motocyklowe 12v

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mi się podoba lecz osobiście wolę jak krzesła są w jednakowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie! Urządzanie domu to dla mnie sama przyjemność. Tu na stronie https://fllow.pl można znaleźć wiele panele dekoracyjnych do mieszkania, domu.

    OdpowiedzUsuń
  56. jak najbardziej jestem za takim pomysłem. Nie wszystko musi być idealnie dobrane i symetryczność. Czasem w różnorodności też jest urok.
    https://sanjo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja jestem rozdarty jeśli chodzi o taki chaotyczny styl. Jest bardzo atrakcyjny wizualnie, ale raczej nie mógłbym mieć każdego krzesła z innej parafii. Co innego kolory. Różne kolory przy jednym stylu - to jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo podobają mi się takie nietypowe rozwiązania w aranżacji wnętrz. Dzięki nim pomieszczenie jest ciekawsze i oryginalne.
    https://www.instalacjebudowlane.net/

    OdpowiedzUsuń
  59. ja wolałabym chyba jednak wszystkie w jednym kolorze i kształcie jeśli miałyby stać przy jednym stole :D chyba też jak wyżej - we mnie wprowadzałoby to jednak za dużo chaosu

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja lubię ostatnio jak wszystko jest w bieli. wówczas jest jakoś tak czysto, schludnie i jaśniutko. aczkolwiek wiadomo - co kto lubi jeśli chodzi o kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię niestandardowe rozwiązanie w wystroju wnętrz, a ten pomysł na pewno do takich należy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Różne krzesła to niestandardowe wyposażenie, ale jest w tym coś niezwykłego. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Mało kto wpadłby na taki pomysł. Moim zdaniem zastosowanie krzeseł o różnych kolorach fajnie ożywia wnętrze i sprawia, że staje się ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten artykuł bardzo mi się podoba. Polecam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  66. każdy styl ma coś w sobie tylko trzeba wszystko ze sobą ładnie zespolić i otoczyć :) jeśli dodatki są spójne, wszystko niezależnie od stylu z pewnością będzie wyglądać smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawie napisany artykuł. Polecam przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  68. fajna zmiana. osobiście średnio lubię te modele krzeseł ale w białym wydaniu wyglądają zdecydowanie lepiej. proste, klasyczne i uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
  69. lubię takie szybkie proste zmiany - niby ten sam mebel ale w zupełnie innym stylu. nowocześnie a tanio i ciekawie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawe zestawienie różnego koloru krzeseł nadaje fajny i niestandardowy wygląd pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna ponadczasowa aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kolory na krzesłach mają moc! Jak myślicie, który kolor rządzi w nowoczesnych biurach?

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak wspaniale widzieć, jak przeszłość łączy się z nowoczesnością, a stare przedmioty zyskują nowe życie i wygląd dzięki Twojemu pomysłowi i zaangażowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  74. Krzesła ładne ale zaciekawiły mnie te chmurki pod oknem białe co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne krzesła mam nadzieję że są nadal dostępne w sklepach bo chciałym kupić.

    OdpowiedzUsuń