BOMB(K)OWE BOMBKI - FILCOWE LOVE

napisał@ Danusia, 7 październik, 2013
Wczoraj odwiedziłam nowootwarte City Center na Dworcu Głównym w Poznaniu...i powoli udzieliła mi się atmosfera zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
Również na blogu rozpoczęłam poszukiwania inspiracji dekoracyjnych, prezentowych...

Dziś BOMB(k)OWY post.
Wspaniałe są bombki miękkie, nietłuczące się, bezpieczne dla dzieci...i dorosłych:)
Gustuję w choinkach kolorystycznie stonowanych, dwukolorowych, np. srebrno-białych, czerwono-szarych, biało-czarnych...
Choinkę udekorowałabym jasnymi lampkami, które dają białe, żółtawe światło i nowoczesnymi bombkami.


  
 
Zapraszamy do naszego sklepu na DaWanda, gdzie możecie zakupić nasze bombki.


6 komentarzy:

  1. Super. Zwłaszcza podoba mi się choinka ozdobiona na szaro- czerwono.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są :) powiesiłabym takie na swojej choince - szczególnie te ostatnie z gwiazdkami jak płatki śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł:) Ciekawie to wygląda:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu jakaś alternatywa dla plastikowych bombek

    OdpowiedzUsuń