Spotkanie z Zosią Cudny - autorką książki i bloga makecookingeasier!

W piątkowy wieczór w poznańskiej księgarni MATRAS odbyło się spotkanie z Zosią Cudny - 
autorką mojego ulubionego kulinarnego bloga makecookingeasier.

Przepyszne potrawy, cudowne zdjęcia ... 

w książce Zosi odnaleźć można nietylko inspiracje kulinarne,
ale i piękno przyrody ... ładne wnętrza, piękną zastawę...

Bardzo się cieszę, że mogłam osobiście poznać Zosię. 

                                                                                                                Dziękuję:)






źródło: www.makecookingeasier.pl





2 komentarze:

  1. Niestety za Panią Zofią nie przepadam, ale do książki z chęcią bym zaglądnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię Panią Zofię, wydaje mi się bardzo pozytywną osobą chociaż niestety nie miałam okazji jej poznać, aczkolwiek po jej książki sięgam bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń