Molo w Orłowie - spotkanie z Kasią Tusk z Makelifeeasier


Będąc ze swoją rodziną w Gdańsku odwiedziliśmy polecaną przez dziewczyny z Makelifeeasier Tawernę Orłowską. Udało nam się nawet dotrzeć z naszą trójką chłopców na orłowski klif...widok i atmosfera Gdyni Orłowo jest niesamowita. 
Uwielbiamy Sopot...a teraz pokochaliśmy również Orłowo:)

Cudowne słońce...które po południu oświetla nadmorskie molo przykuło naszą uwagę. 
Tego dnia kilka razy przeglądałam mojego ulubionego bloga...'gdzie warto zjeść dobrą rybę' oraz post Zosi 'o jej miejscu na ziemi - Orłowie'... 

Moja radość była ogromna, gdy podbiegł do mnie najstarszy syn (7letni;)) i poinformował, że za moimi plecami na orłowskim molo jest Kasia Tusk. Bardzo miło było zobaczyć pracę nad postem ...LOOK OF THE DAY:)

Bez chwili wahania całą rodziną - ja, mąż i trójka naszych dzieciaczków - podeszliśmy do Kasi i Gosi:) Chwila wspólnej rozmowy umiliła nam wakacyjny pobyt:)






29 komentarzy:

  1. Takie spotkania są zawsze miłą niespodzianką :) A Orłowo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widzę, że pogoda także dopisała więc jedynie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, że się tak udało. I pogoda też na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne zdjęcia :) super że się wszystko udało :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie. Bardzo lubię czytać jej bloga. Fajnie, że była ładna pogoda, zdjęcia wychodzą jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest jak się widzi, że te 'bardziej znane" osoby nie są sztywne i da się z nimi pogadać, zdjęcie zrobić, itd. Fajnie, kiedy blogosfera trzyma się razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no bardzo miłe spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest chyba najsympatyczniejsza z całej tej rodziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spotkanie! Gratuluje dobrze spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie jak spotkanie.. ale miejsce bardzo urokliwe, o którym nigdy nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za spotkanie! Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce. Na pewno je odwiedzę w najbliższe wakacje ;)
    Super wpis i śliczne zdjęcia , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłe spotkanie, bardzo lubię Kasię Tusk...

    OdpowiedzUsuń
  16. oj coś cieniutko z wpisami? Czekamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, miłe spotkanie z Kasią Tusk;) czekam na nowe fotki

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spotkanie ;) Czekam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spotkanie :) Na pewno rozmowy trwały długo :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę... można i tak. Tez bym chciała spotkać panią Kasię, bardzo ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję bloga i oczywiście tego fajnego spotkania. Już wiosna i zaraz będzie plaża. Bywało że ze zgrozą myślałam o kostiumie na plażę. Ale czasami naprawdę warto zaufać opiniom w internecie. Dzięki opiniom internetowym znalazłam super produkt na odchudzanie detox-spalanie-odchudzanie stosowałam wg zaleceń i schudłam ponad 10 kg w 3 miesiące bez jojo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń